2007年10月27日星期六

快樂檸檬頭 @ 荃灣

荃灣 Happy Lemon, 座落於荃灣南豐中心 1 樓 A35 號舖. 位置臨近荃灣地鐵站, 一出南豐中心出口, 進入南豐中心, 係第一層最 "黃gum gum", 最搶眼果間舖頭就係我地喇!

開業至今已有一年, 係香港咁激烈既競爭環境之中都俾我地生存到整整一年, 真係非常幸運, 黎緊一年希望香港繼續繁榮, 當然最重要既係各位客人多多支持我地舖頭啦!

荃灣檸檬頭由一開始大家都唔知係咩既一間鋪頭已變成商場中其中一個地標, 每次聽到 d 客一路買野飲一路同係電話個 friend 講: "我咪係 Happy Lemon 買緊野飲囉, 係果到等啦!" 既時候, 真係幾開心. 原因多人識既地方先至會成為同朋友見面既集合地點. 希望我地舖頭會變成好似地鐵站既美心又或者係恆生一樣咁多人認識.

荃灣檸檬頭唔只係有檸檬飲品, 仲有好多其他種類... 好似奶茶咖啡等. 珍珠奶茶同烤奶茶係我地既鎮店之寶! 仲有 d "粉絲" 鍾意叫我地既烤奶茶做 '燒珍 "豬" (珠) 奶茶'.

1 則留言:

Unknown 說...

呢間野既飲品味道同佢其他既分店有少少出入, 就係唔知點解會好飲好多呢 ! 唔通有少少唔同既 ! 係因為店長做得特別出色 !
有時間再去飲多幾次先得 !